- Úvod
- O nás
- Carollinum
- Společnost Carollinum
Společnost Carollinum
V Pařížské ulici v Praze provozujeme jediný značkový butik Rolex v ČR, butik exkluzivní značky Patek Philippe, butik Breitling a multibrandový butik Carollinum s pečlivě vybranými modely hodinek od dvanácti renomovaných značek.
Vize naší společnosti
Tamara Kotvalová, zakladatelka a majitelka Carollina
Lidé v Carollinu
Tamara Kotvalová
Podnikatelka, majitelka rodinné společnosti Carollinum Tamara Kotvalová začínala podnikat v oblasti prodeje kosmetických produktů, v roce 1992 pak budovala v Moskvě síť prodejen zaměřenou na šperky.
Společnost Carollinum, věnující se prodeji a distribuci luxusních hodinek a doplňků, založila v roce 1996. Její společnost Carollinum provozuje v Pařížské ulici v Praze čtyři butiky: Rolex, Patek Philippe, Breitling - jediné monobrandové butiky těchto značek v ČR, a butik Carollinum, jenž má v nabídce dvanáct prestižních hodinářských značek. Provozuje také velkoobchodní zastoupení 4 značek a Hodinářský servis. Ve firmě pracují dvě z jejích dětí, Daniela Jannová a Matěj Kotval.
Tamara Kotvalová se aktivně věnuje charitě, je čestnou členkou a sponzorkou nadačního fondu Slunce pro všechny, členkou rady a pravidelnou sponzorkou o. s. Klub přátel dětí dětských domovů. Je sponzorkou onkologické dětské kliniky v Motole a přispívá na ozdravné pobyty dětí a válečných veteránů. V roce 2006 získala ocenění Žena roku, v roce 2012 patřila podle magazínu Forbes mezi 50 nejvlivnějších žen Česka. V roce 2018 byla poctěna řádem Československého lva II. třídy, o rok později získala ocenění českých podnikatelek v kategorii Velká firma a ve stejném roce se zařadila i do prestižního žebříčku Top ženy Česka. Roky 2019 a 2021 jí přinesly ocenění Morální autorita, kterou převzala z rukou armádního generála Emila Bočka za podporu válečných veteránů druhé světové války.
„Společnost Carollinum je lídrem na trhu, kreativní a neotřelý marketing je pak její důležitou vizitkou. V posledních letech rezonuje naše ambasadorská kampaň s přáteli značky, můžete mezi nimi poznat armádního generála Emila Bočka, architektku Evu Jiřičnou, či profesionální české sportovce Kláru Spilkovou a Zdeňka Štybara. Jsme pyšní na firemní časopis Umění času i na poslední kampaň se sběratelem hodinek Tomášem Berdychem. Hodinkami jednoduše žijeme.“
„Obracejí se na nás klienti, kteří chtějí svému obchodnímu partnerovi nebo zaměstnanci poděkovat dárkem trvalé hodnoty. U nás mají jistotu, že dostanou pouze originální zboží, které bylo vyrobeno ve stejné manufaktuře jako ostatní slavná pera, hodinky či kožené doplňky z naší nabídky.“