Hamilton: Chrono-Matic 50

Na konci minulého roku se hodinářská značka Hamilton pochlubila novinkou v retro designu. Ta vzdává hold prvnímu automatickému chronografu i ikonickým hodinkám z počátku sedmdesátých let.
Hamilton: Chrono-Matic 50
Kdo má rád retro styl a příběhy z historie mu připomínají staré dobré časy, propadne kouzlu hodinek Chrono-Matic 50 ref.: H51616731, chronografu od švýcarské značky s americkými kořeny. Hamilton oživil auru původního modelu Chrono-Matic E z roku 1972 s automatickým chronografem. Právě časomíra z počátku sedmdesátých let platí dnes mezi sběrateli za žádaný artikl, novinka je proto také limitována.
American Classic
Hamilton American Classic Auto Chrono H51616731
70 200 Kč
Skladem
Detail produktu
Zásadním milníkem hodinářského světa byl rok 1969. Tehdy se významní hráči byznysu předháněli, kdo první představí hodinky s funkcí chronografu, které by neměly ruční, nýbrž automatické natahování. Značka Hamilton byla mezi těmi, kdo se zasloužil o existenci legendárního Calibru 11, jenž byl obdařen jak stopkami, tak i samonátahem. Tehdy, na konci šedesátých let, znamenalo nosit stopky se samonátahem velkou věc. Vývoj strojku totiž trval dlouho a Hamilton byl jeden z prvních, kdo ho do portfolia zahrnul.
Model Chrono-Matic 50 Auto Chrono v limitované edici 1 972 kusů je silně spojen s automobilovým světem. Perforovaný kožený řemínek doplňuje odpočítávací otočná vnitřní luneta (ovládaná korunkou na pozici osm) a tachymetrická stupnice. Tlačítkem na desáté hodině lze skokem korigovat datum. Uvnitř hodinek pracuje strojek H-31 s šedesátihodinovou rezervou chodu. Nestárnoucí černobílý design číselníku doladěný červenými detaily mění hodinky ze sbírkových na nositelné.

Model: Chrono-Matic 50 Auto Chrono

Reference: H51616731

Kalibr: Automatický strojek H-31 s funkcí chronografu, rezerva chodu 60 hodin

Pouzdro: ocelové, 51,5 × 48,5 mm

Safírové sklíčko s dvojitou antireflexní vrstvou

Vodotěsnost: 100 m (10 barů)

Limitace: 1 972 kusů

Kde koupíte?

Carollinum
Pařížská 11, Praha 1
více informací
Kateřina Daňková
Kateřina Daňková
Vedoucí marketingového oddělení

„Společnost Carollinum je lídrem na trhu, kreativní a neotřelý marketing je pak její důležitou vizitkou. V posledních letech rezonuje naše ambasadorská kampaň s přáteli značky, můžete mezi nimi poznat armádního generála Emila Bočka, architektku Evu Jiřičnou, či profesionální české sportovce Kláru Spilkovou a Zdeňka Štybara. Jsme pyšní na firemní časopis Umění času i na poslední kampaň se sběratelem hodinek Tomášem Berdychem. Hodinkami jednoduše žijeme.“

Zajímají vás čerstvé novinky ze světa luxusních hodinek a doplňků?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.