Panerai Luminor Marina: Karbon jim sluší

Hodinky Luminor Marina Carbotech – 44 mm, první novinka letošního roku z dílny Panerai, jsou ztělesněním technických inovací, jež značka kontinuálně zavádí. Kultovní styl modelu Luminor Marina byl originálně přepracován, využity při tom byly pokrokové materiály.
Panerai Luminor Marina: Karbon jim sluší
Mají všechny prvky tradičních potápěčských hodinek Panerai: korunku chráněnou krycím můstkem, sendvičový číselník s luminiscenčním podkladem, vodotěsnost 30 barů i řemínek s voděodolnou úpravou. 

Čím však překvapí, je váha. Pouzdro o průměru 44 mm je vyrobené z moderního materiálu Carbotech, vyvinutého v Panerai v oddělení Laboratorio di Idee, a váží pouhých 96 gramů. Kompozit tvořený překrývajícími se vrstvami karbonových vláken je odolný proti nárazům i korozi, jeho specifický vzhled je zajímavý i tím, že je výsledek u každého modelu odlišný, a tak je co kus, to originál.

Nová kombinace hypermoderního pouzdra s tradičním sendvičovým číselníkem s luminiscencí Super-LumiNova dává na odiv do modra zbarvené indexy, ručky a číslice, které ve tmě září zeleně. Viditelnost je tak zajištěna i v hlubinách temných vod. V pouzdře pracuje automatický strojek P.9010 s třídenní rezervou chodu a dvěma perovníky. Černý číselník s bílými nápisy a datumovkou na pozici 3 je ozvláštněn mimostřednou sekundovou ručkou na pozici 9. Kalibr pochází z manufaktury v Neuchâtelu a k jeho sestavení je potřeba dvě stě komponentů. Celý mechanismus je ukryt pod titanovým dýnkem, to je stejně jako spona u řemínku potaženo černým DLC povlakem.
 

Model: Luminor Marina Carbotech – 44 mm

Reference: PAM01661

Kalibr: automatický P.9010 s rezervou chodu 3 dny

Pouzdro: 44 mm, materiál Carbotech

Sklo: safírové

Vodotěsnost: 300 m (30 barů)

Kde koupíte?

Carollinum
Pařížská 11, Praha 1
více informací
Kateřina Daňková
Kateřina Daňková
Vedoucí marketingového oddělení

„Společnost Carollinum je lídrem na trhu, kreativní a neotřelý marketing je pak její důležitou vizitkou. V posledních letech rezonuje naše ambasadorská kampaň s přáteli značky, můžete mezi nimi poznat armádního generála Emila Bočka, architektku Evu Jiřičnou, či profesionální české sportovce Kláru Spilkovou a Zdeňka Štybara. Jsme pyšní na firemní časopis Umění času i na poslední kampaň se sběratelem hodinek Tomášem Berdychem. Hodinkami jednoduše žijeme.“

Zajímají vás čerstvé novinky ze světa luxusních hodinek a doplňků?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.