Nová ilustrovaná kampaň Carollinum je tu

Vítejte v ulici štěstí – v Pařížské. Místě, kde se plní sny, kde lidé dělají radost sobě a také svým blízkým. Na adrese, kde provozujeme naše butiky Rolex, Patek Philippe, Carollinum a Breitling a kde se cítíme jako doma. Naše nová kampaň vás zavede právě sem.
Nová ilustrovaná kampaň Carollinum je tu
Nápad na ilustrovanou kampaň, která bude pokračovat i v příštím roce, se zrodil již loni, v době, kdy jsme připravovali malovaný adventní kalendář s motivem Pařížské ulice pro naše přátele a zákazníky. Měli jsme na něj skvělý ohlas. Pařížská je totiž ulicí, kde od roku 1998 provozujeme naše butiky. Začínali jsme s luxusním oblečením Alfred Dunhill, časem se z nás stali ryzí hodináři. Pařížskou ulici rozpracovala ilustrátorka Petra Dufková do podoby čtyř ročních období, přičemž každé období s sebou nese jiné barevné provedení. Jako první se objeví jarní, zelený motiv, který doprovázejí ikonické hodinky různých značek z našeho portfolia. Následovat bude letní, červený motiv Pařížské, podzim opanuje hnědá varianta a rok 2024 završí zimní ulice v modrém provedení.
„Carollinum má historicky k umění a kultuře blízko, a tak jsme se letos rozhodli podpořit více uměleckých projektů. Hodinky, které v našich buticích nabízíme, jsou také malá umělecká díla, jejich výrobou tráví designéři, hodináři, rytci a šperkaři i stovky hodin...,“ vysvětluje spojení s uměním majitelka společnosti Tamara Kotvalová.
„Carollinum podporuje zajímavé kulturní a umělecké projekty, které nás svým přesahem reprezentují v zahraničí a díky nimž se do Česka daří přivést významné osobnosti mezinárodního formátu. Letos budeme na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary, zároveň jsme partnerem výstavy fotografií Bruce Webera s podtitulem My Education. V Praze ji 20. září tento světově proslulý fotograf osobně představí.
Ilustrovaná kampaň naší ulice štěstí tak skvěle zapadla do letošního konceptu, vychází z pera Petry Dufkové, s níž úspěšně spolupracujeme již třetí rok,“
přibližuje detaily nové kampaně Tamara Kotvalová.
Kampaň bude komunikována s redakčními prvky, které objevíte v časopisech jako jsou Esprit LN, Reflex, E15, Reportér, Estate, a další. Využity budou další ilustrace od Petry Dufkové jako jsou hotel Thermal, nebo hodinky různých značek. Naše ilustrátorka je známá víc v zahraničí než v Čechách, zřejmě i kvůli tomu, že již patnáct let žije v Německu. Pracovala například na kampaních pro hamburskou značku Montblanc nebo rakouského giganta Swarovski, ale také pro módní brandy, jako jsou Prada, Miu Miu či Hermès. Upřednostňuje tradiční materiály: barvy, pastelky, akvarel, tuše, pod každým pohybem její ruky se na bílém plátně rozehrávají příběhy ryze současné i ty minulé.
Carollinum
Carollinum
Připravujeme pro vás články z hodinářského oboru a přinášíme vám inspirativní témata. Pronikněte do světa, který je zahalen aurou horologického umění a zvukem tikající setrvačky.
Zajímají vás čerstvé novinky ze světa luxusních hodinek a doplňků?
Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.